Dagens planer!

Måste först bara säga att hela sommarlovet har gått fort som satan! Dock har jag hunnit med ganska mycket, vart med kompisar, shoppat, vart i stugan, gjort saker med familjen och badat, sen det koooligaste av allt! Jag har lyckats sätta upp ett tält, det trodde jag seriously inte om mig själv! Proig chey här! Dock med hjälp av elin&linnea men ändå, haha! ;)
 
Tbx till ämnet, iaf, idag ska jag:
  • bli bättre vän med min ascooola minitraktor! ;)
  • Dryga med min syster, haha! Ett måste!!
  • Åka till Sofia och Sara och hoppa Blixitrixi med dom, askul ju! 
  • Planera resten av sommarlovet
  • och sist, kunna somna! 
Känns som att denna dagen kommer bli skoj!
 
Tjatja kådig heeezzt!

Kommentarer
Postat av: Amanda - En satsande dressyrryttare

Åå vad fin bild!

2012-08-02 @ 16:12:29
URL: http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0