Häst 2

Har precis kommit hem efter att ha ridit min älskade ponny!
Jag joggade honom som sagt idag, och testade som K sa igår, att lägga en benpadd under sadeln då den lyfter liiiiite bak, och hamnar i bakvikt (dock passar den perfekt, men lite bakvikt), och jäklar vad bra det blev med padden under! Han travade på som 17, och jäklar vad fräsch har är nu alltså! Synd nog så ska han bli vaccinerad idag, så jag får inte rida på ca. 2 dar.. :( Men det förtjänar han, lätt! :)

Snart drar vi till ridsportbutiken, bara 7mil härifrån, haha ;) Ska iaf köpa fler benpaddar, så jag kan lida benen och ha en padd under sadeln :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Har också haft benpadd under sadeln, och det har funkat bra :D Nu har vi dock en fårskinnspadd :)

2012-12-27 @ 18:56:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0