Träningen

Träningen för K gick grymt bra. Min käre lilla ponny har jäkligt mycket egna id'eer, inte dom bästa alltid.. Tex i en travökning kan han få för sig att fatta galopp, för att det inte är lika jobbigt, dock löste vi detta genom att göra så att galoppen blev jobbigare än traven genom att rejjsa på som tusan, och sedan göra om ökningen :)
Finns så mycket kraft i den ponnyn, som jag inte lyckats hitta till ännu, det är fan inte lätt, men sjukt roligt! :)
Fick väldigt mycket beröm över min sits som blivit 1000x bättre än sist, samma sak med rakriktnigen och att få koll på båda bakbenen, kul! :)
Nu jobbar vi vidare, och imorrn blir det jogg på Leo, och ett ordentligt dressyr / snöpass på grannens häst Bruna, samt bio på kvällen :)

Nu sitter jag i soffan och kollar på bästa Watts med underbar värmande ansiktsmask, love life! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine

Fin blogg! :) Bloglovin-byte??

Kram Sanna & Josse <3

2012-12-26 @ 22:13:44
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0