Exclusive horse wear

Detta tävlingssätt tror jag skulle vara superfint på Blixen iomed att han har lite brunt i sig och dessutom passar han jättebra i den färgen. Jag har alltid älskat Exclusiv Horse wear's tävlingssätt och det skulle inte vara lite underbart att äga ett sånt schabrak.
'
Dock vet jag inte riktigt om dom finns att köpa i någon butik, men jag tycker att dom borde stå och sälja sånna i Globen, Falsterbo eller i Stockholm på horseshowerna.
'
Dock föredrar jag inte priset så mycket då det är väldigt högt, men någon gång under min och Blixens tid ska det bli mitt!
//Anna

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: Tack!:D Jag red div 1 i dressyren och red med en omgång av div 1 i hoppningen oxå sen vet jag inte om jag ska rida finalen oxå kanske :)

2012-05-21 @ 20:22:01
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0