Mysig dag!

Idag har det varit en sån där superbra och chill dag! Vaknade vid halv 9 och sedan var jag ute och solade, det var jättevarmt väder. Sedan gick jag ner till stallet och mockade och fixade allt för Blix. Sen efter det red jag ut med syster och Sandra. Blix skötte sig galant som vanligt, ingen nyhet lixom? ;)
'
Sen efter det lät vi ponnysarna beta lite, jag skrittade med grimma & grimskaft till gräsmattan och sen satt jag kvar på och lät han äta lite gres, hihi! Sen släppte vi ut dom i hagen igen och snart ska vi gå ner till stallet och ta in dom. Kram!
//Anna
Ni måste bli bättre att kommentera!!! :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin blogg! hoppas ni har haft en bra dag tjejer!



kram :)

2012-04-29 @ 21:54:17
URL: http://rebeccaljungqvist.devote.se
Postat av: emilie

Wow, hittade nyss hit till den här bloggen och jag säger bara en sak.. Jag kommer stanna! Jättefin header och otroligt fina bilder :D



Ska vi följa varandra via Bloglovin?

2012-04-29 @ 22:08:00
URL: http://cantstandidiots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0