Hej!

Det känns inte som att jag har bloggat nå bra alls, på både denna blogg och min andra. Ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu så det inte bara blir tråkigt en-rads-inlägg från min sida. Usch fy blä på mig!! ;) Har sagt flera gånger att jag ska göra tidsinställda och NU ska jag verkligen göra det.

Idag har jag varit ute och åkt längdskidor med min kära syster och så har jag också tagit en varm dusch nu efter. Ikväll ska jag rida Blixen, vet inte riktigt vart. Skulle vara kul att åka till något ridhus och pappa har sagt att vi kanske kan det idag så vi får väl se! :D
 
Ha det bra så hörs vi, pusshej!
/Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina ni är!:D

2012-12-27 @ 19:03:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0