Info om Anna och Blixen

Jag heter då Anna Johansson och jag är 13 år gammal, blir 14 i november. Jag bor på en gård i Västmanland med min familj, vår hund, våra hönor och tuppar och min och min systers ponny. Jag tillbringar största delen av min tid i stallet med min underbara ponny Blixen, men även med kompisar, bakom kameran eller bakom bloggen.
'
Jag vet inte riktigt hur man kan beskriva mig med ord, men jag är väl en väldigt glad, busig och målmedveten tjej som har stora mål och planer i livet. I framtiden skulle jag gärna vilja hoppa dom allra högsta klasserna som går på TV, men det är väl allas dröm? ;)
Blixen är min lilla d-ponny kille på 10 år som ni kommer få läsa om väldigt mycket. Han är en enorm glädjespridare som har ett hjärta av det renaste guldet. Han är en svensk ridponny, hans pappa är welsh mountain och hans mamma är arabiskt fullblod vilket betyder att Blixen är en pigg herre.
'
Den 23 september 2011 vart jag en lycklig ägare till Blixen. Då hade jag aldrig kommit runt en pay'n jump felfritt. Jag kunde knappast rida en häst i form och jag var inte så grym dvs. Blixen har ändrat helt på det. Tillsammans har vi tävlat upp till Lokal LC(90cm) och till hösten är planen att kanske komma ut på någon LB(1m), antingen på klubbhoppning, pay'n jump eller lokal. Det får vi se då.
'
Här på bloggen får du följa våran resa tillsammans i vått och torrt och i medgång och motgång. Hoppas du gillar det! :)

Kommentarer
Postat av: vendela

rider du för baståsen? har för mig att jag såg en jacka ;)

2012-12-19 @ 12:37:34
URL: http://zmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0