Godmorgon!

Nu ska jag, mamma och Linnea åka till Glada Hästen och på vägen ska vi släppa av min syster någonstans. Dom skulle tydligen ha något erbjudande så får väl titta om jag hittar något till lillen min! :)
'
Sen efter det så blir det att åka hem och rida ut Blixen med min syster. Får hoppas att det inte regnar så kanske vi kan galoppera å-rundan! Den är himla mysig den, speciellt en solig och varm kväll. Skulle vara kul om vädret erbjuder det ikväll!
'
Sen på söndag blir det att åka till Strömsholm och titta på hästtävlingarna och troligtvis shoppa lite. Jag älskar verkligen strömsholmstävlingarna! Kärlek till dom! ♥
Hur söt är inte min bebis? ♥
//Anna

Kommentarer
Postat av: Emmy

Söt bild, skulle självklart vart på detta inlägg istället xD Såg fel ^^

2012-06-06 @ 14:11:24
Postat av: MAJA - retardriders

ååh va söt!



vad har du för erfarenhet av gramantyglar? skrivit ett liten inlägg om det. :)



http://retardriders.blogg.se/2012/june/asikter-gramantyglar.html

2012-06-06 @ 14:32:57
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0