Hiss!

Måste verkligen ta och hissa dessa schabrak som kommer från Anna Scarpati. Dom är stilrena, snygga och har bara hört gott om dom.


Jag såg dom på Strömsholm, men tyvärr hade jag inte råd med ett och dessutom lovade jag mig själv och pappa att jag inte skulle köpa något mer schabrak. Det fanns väldigt många übersnygga färgkombinationer. Någon gång ska det införskaffas, definitivt! Vad tycker ni om dessa och har någon av er ett?

Denna färgkombination är favoriten, skulle bli supersnyggt tillsammans med ett oranget swarowskipannband, marinblå benskydd och ett par oranga proffesional choice boots. Dreaming!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det var supersnyggt! :D

2012-06-16 @ 22:51:17
Postat av: Sofie

Vore assnyggt! :D

2012-06-17 @ 09:35:46
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0