God kväll

Har inte hunnit blogga idag. Har haft fullt upp, även om jag inte gjort så mycket? På Fm vad vi och fikade hos mormor rätt länge, sen åkte vi hem, min kusin följde med. Efter det åkte jag skidor, och åkte till stallet, och nu på kvällen är vi hundvakt.

Imorgon börjar det igen. Fy f*n. Det är inte min grej det där med skolan. Får försöka se det positiva, snart gymnasium, VM i Falun, GBGHS, prao, träning och sommarlov, och försöka koppla bort fängelset när jag e hemma!
Får försöka ta mig igenom terminen smidigt, som förra terminen då jag gjorde läxorna på lektionen ist för hemma ;)

Just nu är jag för övrig väldigt förvirrad. Höger eller vänster? Jag på en mörk väg, som delas. Ena halvan går till höger, andra till vänster. Jag vet att en väg blir ljus när jag åkt några mil, men jag vet inte vilken. Höger eller vänster? Det är omöjligt att gå rakt fram, det vet jag.
Jag tänker låta framtiden visa vad som ska hända, så länge parkerar jag bilen, går och lägger mig, i väntan på att en buss mot den ljusa vägen kommer.

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0