Hmm...?

Känner att jag inte skriver så mycket om hästar längre, mest skidor.
Tänkte skriva lite hur det är med Leo just nu, så ni får en liten uppdatering.

Leo mår precis lika bra som vanligt, lika glad, lika pigg och lika busig. Han rids för fullt, och tränas, och det går bra!
Ikväll tränar vi för tränare igen, får se hur det går med min kropp, men hon är stenhård och tar inte hänsyn till sånna saker! Bra.

Jag då?
Jo jag mår bättre än någonsin, gruvar mig som f*n tills skolan börjar, hur ska jag hinna med allt?
Jag tränar på, skidor 3 - 6km /dag och styrketräning. Träningsvärk dag in och dag ut. Jag hejar på Petter i Tour De Ski, läser min favoritblogg 600ggr /dag, och lever livet.
Sportar hela tiden, planerar, letar bättre skidutrustning, planerar in skidträningar med skate, kanske skidskytte?
Dock har jag turen att min pappa är skidåkare, Mats Larsson. Han åker lixom 3 - 4 /dag, plats 100 (ca.) i Vasaloppet, och istället för att vara med på skidträningar, hjälper han mig.

Jag funderar på gymnasium, dock inte så bråttom än, men jag vill ha en klar plan!

Så nu har ni fått en inblick i vad som händer på min front idag, bye bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0