Kväller!

Hejhej! Usch, tiden bara rinner iväg känns det som...Bara fyra dagar kvar på jullovet, buhuuuu! Jag vill vara ledig i evigheter, tänk vad skönt att typ bestämma själv när man vill börja skolan igen! :D

Har iallafall haft en väldigt bra dag idag. Började dagen med en dressyrträning i Sala. Linnea tränade klockan tio och jag tränade klockan elva typ. Det gick ju somsagt väldigt bra! Sen fixade jag stallet, dvs fixade maten, mockade osv...  Sen tog jag det lugnt ett tag och nu på kvällen tog jag och mamma en tur in till stan och strosade runt lite. Fast först gick vi på granngården, sen köpte vi ny slalomhjälm till mig för min jag hade är för liten :( Men nu har jag en ny! :D Sen nu ska jag snart ner och mata pållarna och efter det ska jag kolla klart på en film, pusshej!! 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0