Mitt svar!

Tror nog du har ett namn hörru, men här kommer mitt svar! ;)
svar: Ja det vill jag. För ett tag sen ville jag bara ha det som hobby, men jag har faktiskt börja tycka att ridning är så kul så jag vill gå någon typ grundläggande gymnasium eller vad man säger, men sen vill jag faktiskt gå någon hästutbildning och sen vill jag ta över våran gård och ha unghästutbildning och självklart någon fin storhäst som jag själv tävlar. Sen kanske inte det är det jag vill hålla på med hela livet så just därför vill jag typ gå ett vanligt gymnasie så jag kan välja något annat yrke sen om jag skulle tröttna. Så ja jag vill hålla på med ridning när min ponnytid är över.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0