Oj

Frisk nu, dock har jag fullt upp.
Har stora planer nu. Ridningen och skidåkningen satsar jag på nu, för det är det bästa jag vet. Håller på att lägga upp en plan, till vår, sommar, höst o nästa vinter, såklart inom skidåkningen.
Ridningen har jg redan en plan för.

Jag följer eliten, min idol, och tar in minsta lilla ord han sagt och minsta lilla sak han gör. Vilken jävla kung, PETTER NORTHUG! (My hero). Alltså jag känner igen mig så grymt mycket i han. Den j*vla tävlingsmänniskan, den j*vla kaxigheten, målen och sättet. Allt stämmer.

Jag har helt enkelt bestämt mig nu. Jag ska köra på detta nu. Och på sommarn då? Jo, på sommarn tänker jag springa och åka rullskidor, och rida.
Säger inte riktigt målen nu, men nu jäklar satsar jag stenhårt! Jag ska bli den som står med guldjackan och skriker "whos the girl?! Im the girl!!", högst upp på pallen, det ska bli jag!

Jag bloggar det jag hinner, så mycket jag kan, jag lovar!
Men bloggen är absolut längst ner på min prioriteringslista, även om jag kommer att blogga, går allt annat före bloggen.

Tack för att ni står ut med mina svordomar, jävulen och det, sorry, ville bara berätta hur det står till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0