UNDERBART!

Jag mår så otroligt underbart just nu!
Har precis kommit in igen efter att ska åkt skate på isen 1mil, sedan styrketränat och nu en underbar kvällsmat med familjen efter en snabb kalldusch! :)
Förresten så har mina uvexhälmar kommit nu, ska hämta dom imorgon! :)

Jag försökte fota + filma när vi åkte. Men pappa åker så snabbt så det blev inte så bra bilder..
Iallafall så var det helt underbart väder, helt fantastiskt verkligen!!
-6 grader, helt klar himmel med massa stjärnor, helt tyst, isföre, och WASP dundrande i hörlurarna! Livet leker, det är det bästa jag vet, fan vad skönt med frisk luft!
Den träningen kommer jag och pappa att göra varannan dag, och varannan 6km klassisk åkning, härligt!! :D

(stängde av träningprogrammet innan jag åkt ca. 1km hem från isen) :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad härligt!:D

2013-01-09 @ 15:53:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0