Dagens ridpass

Som jag varnade er för igår så har det varit en sjukt stressig dag, och en sjukt stressig vecka. Idag hoppade iag på Solis också vilket gick galant! Leo skötte sig jättebra, nästan lika bra som igår han låg lite väl mycket i bettet bara. Imorgon blir det ingen ridning för mig, för då är det min födelsedag! :-) ska försöka klämma in bilderna jag lovade er tills idag imorgon för jag hinner verkligen inte nu..:-( Måste också ursäkta för usel uppdatering, har Vart borta hela helgen ju, och inte hunnit med några tidsinställda alls :-( Men tack så otroligt mycket alla kära läsare för att ni står ut med mig, ush, jag skäms verkligen... // Astrid

Kommentarer
Postat av: bakfickeryttarna

Hej, allt bra? :)



Var med och bli veckansblogg hos oss



http://bakfickeryttarna.blogg.se/2012/april/veckansblogg-1.html



Kram

2012-04-19 @ 08:51:26
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0