Förvarning

I helgen kommer jag ju att vara borta, utan dator. Jag kommer att kunna blogga lite från min mobil, men då fungerar det inte att bifoga bilder ifrån arkivet, och jag kan inte fota då jag inte har något minneskort på mobilen. Jag kommer bara ge er lite små uppdateringar, mest på kvällarna, sen kanske Anna får fixa lite bilder i mina inlägg, för hon är så snäll! ;-)
Kameran följer självklart med, och ni kommer att få se mycket fina bilder när jag kommer hem på söndag kväll eller på måndag eftermiddag.


Hoppas att det är okej, och att ni överlever iaf, hihi :-D

// Astrid

Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken fin blogg ni har! Det är första gången jag ser den men jag kommer helt klart fortsätta följa er! :)

2012-04-12 @ 12:22:24
URL: http://johannashastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0