Mina ridstövlar

Tänkte om ni ville veta vad för sorts ridstövlar jag har. Jag har i hoppningen ett par bruna Tretorn Advance, och i dressyren ett par Cavallo Weltmaister. Båda stövlarna är jättesköna, dock får jag skavsår av Tretornen om jag inte tejpar med silverteip. En annan nackdel med tretornstövlarna är att nere på översidan av foten, där snörningen går är det "hål" in till foten. Så om man går i vatten eller snö blir man väldigt blöt.
Mina dressyrstövlar Cavallo Weltmaister går det inte att hitta någonting negativt med. Dom är underbara!

Vad har ni för stövlar?

// Astrid

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar : tack för tipset :) Jag tänkte ta mig runt och prova någon dag, tyvärr är det lite brist om hästaffärer här uppe :)



Jag har ett par cavallo grand prix :) som jag är jätte nöjd med men just nu är jag väldigt sugen på att införskaffa ett par stövlar enbart till tävling :)

2012-04-04 @ 13:34:01
URL: http://mwdressage.se
Postat av: Elleonor

Jag har ett par Mountain Horse Supreme high rider med krokodilskinn :D

2012-04-04 @ 16:29:04
URL: http://twohorsesonegiiirl.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0