Resultat + bilder

Nu är jag hemkommen från en väldigt lyckad dag, Blixen har skött sig finfint och hoppat kanonbra!

70 cm - I den klassen var han ganska stark och hoppade mig ur sadeln i nästan varje språng, haha! Men sen på dom allra sista hindrena hoppade han bra, vart nolla i den klassen vilket betydde att jag fick min allra första rosett med bästa hästen - 0 fel.
'
80 cm - Försökte verkligen att få honom att inte hoppa mig ur sadeln och så försökte jag även få honom mindre stark. Han taggade till ordentligt och gasade mot ganska många hinder, så söt! Han var inte i en enda bom vilket betydde att vi fick 0 fel.
Bilder från 70 cm:
Bilder från 80cm:
Nu har jag nollat 70 cm 3 gånger vilket betyder att jag ska börja hoppa 80 - 90 nu :D
//Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfina bilder tycker jag :)

2012-04-09 @ 19:57:33
URL: http://piledalsideal.blogg.se/
Postat av: ElinT

Grattis åhh va kul!:D Såg fint ut på bilderna, kan inte du filma någon gång?:)

2012-04-09 @ 22:11:48
URL: http://elintaalasen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart var det

2012-07-18 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0