Svar frågestund Del 1

Följer du min blogg?
Anna: Jag gör det!

Vad tycker ni om hööks sadlar/träns mm?
Anna: Jag har inget emot Hööks träns, dock gillar jag inte sadlarna då man inte kan åka dit och prova ut.
Astrid: Jag har aldrig gillat Hööks och är absolut inget jag hade köpt. Jag har min Equip, och kommer aldrig byta ut den mot något annat märke! Jag har däremot ett pullarträns till Leo från Hööks, rätt dålig kvalité på lädret, annars är Hööks bra!

Hur länge har ni ridit?
Anna: 6½ år
Astrid: 7 år

Favoritmärke på hästsaker?
Anna: Kingsland & Mountain Horse
Astrid: Equipe och Pikeur

Favoritgodis?
Anna: Rolla & sura winegum
Astrid:


Vad gjorde att ni började med just hoppning och dressyr?
Anna: Jag vet inte, jag föll mest för det och sen gillar jag fart, men eftersom Blix har lite "talang" inom dressyren ska jag tävla honom i det också.

Astrid: Jag gillar utveckling och att kämpa mot ett och samma mål. Det var nog mest min tränare som gjorde att jag gick in på dressyren, och det är jag glad för! Dressyr är det roligaste som fins, jag älskar det! Det finns så mycket att finslipa på, och man kan alltid tävla mot sig själv på tävlingarna, tex få lite högre % än förra gången osv.



Vad kostade era hästar?
Anna: Tar inte upp sånna priser på bloggen.
Astrid: Svarar samma som Anna, det är väl lite personligt? ;)

Mål med ponnysarna 2012?
Anna: Tävla LC hoppning och LB:1 dressyr, sen kanske jag kommer längre i hoppningen, men jag vill iallafall ha tävlat LC.

Astrid: SM och Nationell!

har inte följt denna blogg så jätte länge så jag har inte så stor koll på vilka klasser ni tävlar i och vad ni har för mål med ponny tiden? :)
Anna: Jag tävlar just nu på LD - nivå(80cm) i hoppningen, snart ska jag och Blix debutera LC.(90cm)
Astrid:Jag tävlar LA- FEI dressyr! Mitt stora mål med Leo är väl att rida EM, men först tar vi SM, och kanske någon Kur :)

Hur länge har ni ridit?
Astrid: 7 år
Anna: 6½

Är det era egna hästar i headern?

Ja det är det! :)

glass/godi?
Anna: hmm... Både och, glass är gott på sommaren och godis på vintern!
Astrid: Godis tror jag, Chips är gott :-)

Tv/Dator
Anna: Dator
Astrid: Dator

Bio/Dvd?
Anna: Jag gillar inte känslan av att gå på bio, så DVD.
Astrid: DVD

sova/vaken?
Anna: Vaken efter 8 på morgonen och sova efter 11 på kvällen.
Astrid: Somnar halv 10 på kvällen, vaknar 07 på morgonen, så vaken!

Om du fick en million, skulle du slösa dem fort?
Anna: Ja, fast, om det är så mycket skulle jag ju absolut inte slösa dom på bara en månad lixom.
Astrid: Ja, som Anna :D

På vad skulle du slösa dem på?
Anna: Antingen en ungponny eller ett ridhus, haha! ;)
Astrid: Ha hästen inhydr på en stor gård, samt spara till min framtida häst. Jag och min tränare har stora planer :D

Iphone?
Anna: Nej! ;)
Astrid: Nix!

1. Hur många besökare har ni per dag?
2. Vilken är eran favoritfärg på hästar?
3. Hur många gåner har Astrid ramlat av?
4. Hur många gånger har Anna ramlat av på ett hinder?
Hur många besökare har ni per dag?
Alltså det beror på, bloggar vi bra har vi kanske runt 60 - 70 unika, men om vi bloggar lite mindre ligger det kanske runt 50/60. Sen ibland får vi ju mer besökare och ibland mindre.

Vilken är eran favoritfärg på hästar?
Anna: Gulbrun som min förra pownie!
Astrid: Brun

Hur många gåner har Astrid ramlat av?
Kanske 20? Vet inte riktigt :D

Hur många gånger har Anna ramlat av på ett hinder?
Jag har gjort det en gång på min förra ponny.

Kommentarer
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! :D :D

2012-04-21 @ 20:22:35
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0