Uppladdning före träning / Tävling

Innan jag åker iväg för att träna eller tävla är det viktigaste för mig att få i mig riktigt bra mat. Jag brukar äta grovt bröd, som tar längre tid att smälta vilket gör att man inte blir hungrig lika fort + att det ger energi. Till det brukar jag äta fil eller yoghurt med havregryn i, och havregryn ger också lite energi.
Om jag äter en måltid med riktig mat innan brukar det bli pasta. Om jag bara rider hemma själv laddar jag inte upp någonting speciellt, dock äter jag inte pankaka! Äter man det, och rider på en gång efter kan jag nästan lova att ni får så ont i magen som ni aldrig haft, man kan inte rida, jag lovar!

Vad vill ni läsa om? Alla svarar!

// Astrid

Kommentarer
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: Oj haha, det är ett gammalt ett som jag faktiskt inte riktigt minns vart jag köpte det, men på en random ridsportaffär iallafall :)

2012-04-01 @ 14:46:34
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Emma - Hästblogg

haha söt :D

Vi vill ha MER ridbilder och en film? :)

2012-04-02 @ 20:12:28
URL: http://piledalsideal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0