My year!!

Mitt 2012

Januari - Började hoppträna Blixen för Monika och började även få till dressyren på Blixen. 
Februari - Var på våran andra pay'n jump, nollade 70 cm och fick en rivning i 80 cm, sen var jag såklart också med mina vänner! 
 
Mars - Vi fortsatte att träna hoppning och tog även med River på någon hoppträning och hoppade även han när vi åkte iväg till ridhus. Var även i Romme med familjen.
 
April- Första lokala starten med Blixen, en LD, nollade. Gick även på Eric Saade konsert, hade också tjejkväll med Elin och Linnea, hade påsklov. Var även på en klubbtävling med Blixen och nollade både 70cm & 80cm.
 
(mycket hästbilder nu känner jag......)
 Eric Saade efter segern i den svenska Melodifestivalen. Den 12 maj tävlar han i semifinalen i Eurovision song contest. Foto: Christian Örnberg
Maj - Tävlade min första LC med Blixen, hade ett skitpet, men var supernöjd! Andra dressyrträningen med Blixen också. Var jätteglad då kommer jag ihåg!  
 
Juni - Fick sommarlov, åkte till Strömsholm, lärde mig sätta upp ett tält, fett grym!!!  Red även Blixen rätt mycket, men han fick även vila i en vecka när jag åkte upp till stugan. 
Made by Linnea, Elin & Anna 
 
//Anna ( Del 2 kommer upp senare, ev 2013 haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0