Tjoflöjt!

Sitter helt stelfrusen framför brasan och bloggar. Kom in från stallet för kanske en kvart sen och mina tår är verkligen stelfrusna. Jag hade inga ullstrumpor eller nått, bara bomullsstrumpor..... Jag hade dom igår och då frös jag inte, iofs så red jag i ridhus då, smartskaft som jag är ;)
 
Blixen var iallafall duktig med formen idag, men allmänt dryg. Fick göra småvolter hela tiden för att han försökte bara byta varv hela tiden och såfort jag råkade nudda han med pisken började han stampa med bakbenen..... Det bästa var att jag inte tog ut ilskan på varken han eller syrran idag, men idag var han då billig... 
 
Fast sen när jag tog in han i boxen gjorde han mig glad igen för han buffade mig på kinden med sin mjuka mule♥               
muleeeeee ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0