Blixens remontnosträns...

...har typ blivit för mjukt vid nosgrimman så den som böjer sig och åker för långt ner även om jag spänner upp den. Jag har köpt en för ett tag sedan till River, men River har ju bighead så den kan inte lilla Blix ha.
Sen fick jag ju med tränset med Blix så det kan ju vara slitet, men det är ändå tråkigt då jag tycker det är jättefint! 
 
Så ett av mina nästa inköp måste bli en remontnosgrimma. En vanlig hederlig frå typ Hööks eller Glada hästen. Sen känner jag heller inte att det är ett måste att ha det på honom då han ändå har lätt att gå i form, men han är söööt i det! :)
Blixis fina träns! :(
 

Kommentarer
Postat av: svara gärna i ett inlägg

Går hästen lättare om man har remont? Varför är det isåfall så? :)

2012-07-31 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0