Dagen hittills!

Idag känns det som jag hunnit med väldigt mycket! Började morgonen med att vara ute lite  familjen. Sen drog vi ner på stan och fixade något kort till mig. Sen efter det åt vi på Bellman, det var smarrigt! 
 
Därefter var det glada hästen på schemat, Lelle skulle köpa sin hjälm, men den fanns inte inne, när vi ändå var där tittade jag på någon tröja till mig själv. Hittade många fina, men det slutade med en Mountain Horse Piké som var billig och snygg med många detaljer. Den kommer då användas flitigt! :D
 
Ikväll blir det ett dressyrpass, ska bli kul! Hoppas Blix är taggad! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad snygg!:D

2012-07-19 @ 20:06:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0