Förlåt!

Förlåt att jag uppdaterat helt kasst nu på morgonen men jag har mått så sjukt dåligt. Kunde inte ens resa mig upp utan att må piss, så har legat och deckat i soffan hela förmiddagen. Nu mår jag kanon igen så jag kommer kunna blogga! :)
 
Nu styr vi bilen mot Hööks. Linnea ska kika på ett hack till River och då hänger jag på för skojs skull, man kanske hittar något på rean, hehe!
 
Idag borde ni hålla alla tummar och tår för Astrid och Leo för dom är ju såhääär grymma!
 
Tror det blir att rida ut idag eftersom att det är grävmaskiner där jag brukar rida just nu, ridbana på g, u know!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Otroligt snygg Header!! :D
Vem har gjort den? :)

2012-07-07 @ 19:17:33
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0