Hallojsan!

Hej! Shit vad varmt det är just nu, man kan typ inte vara ute, nästan. Nu har vi gäster här och ikväll ska vi kanske till björnön och bada, time will tell. Imorgon kväll åker jag till stugan, taggad som in i h*****e. Ska bli underbart att få komma ut dit. Jag tänker faktiskt inte så mycket på att det är sista gången jag är där, jag menar jag har haft så kul där och sen jag var nyfödd och livet rullar inte alltid på. Jag har Blix nu och bor på gård så man kan inte få ha allt här i världen. ;) Hade jag inte haft Blix hade det vart tråkigt, men jag har ju min solstråle, ♥
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Han är så fin! :D

2012-07-09 @ 20:01:56
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0