Riktigt riktigt kul!

Under helgen var jag och min tränare i Hagfors. Då undrade hon om jag skulle vilja utbilda en 4årig maxad C-ponny vid namn Mahjong. Gissa hur glad jag blev? Jag kommer att ha den hos henne och rida till den för att den sedan ska bli ridskoleponny. Jag ska förmodligen satsa på 6-års championatet i dressyr om jag inte blivit allt för lång! :-)
 
Det är som sagt en stor C-ponny, van med ryttare på ryggen, inget mer. Den är ljus fux med vit man och svans (Mina drömfärger på ponny!), som rör sig otroligt fint, och hade en fin pappa som jag inte minns namnet på.
 
Om ridklubbens bud godtas har jag den om ungefär en vecka, det kan ta längre tid, och det kan ta kortare tid :-)
 
Snart har jag förmodligen 2ponnysar! :-D
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad kul! :D

2012-07-24 @ 12:32:19
URL: http://konie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0