Spån!

Både Blixen och River står på spån och jag tycker att det är det bästa. Har både mockat i halm och torv och jag tycker det var betydligt svårare. Halm fastnade allt bara i och torv såg man inte skiten i. Dessutom tycker jag det är lätt att hålla rent med spån. Dock har mamma och pappa pratat om att byta över till torv, men såfort dom pratar om det argumenterar jag emot haha! 
 
Har förresten även hört att det finns typ pellets, torvmix och tidningspapper hästarna kan stå på, men det är nog inget som våra hästar kommer få stå på.
Håller ni med mig? Vad står era hästar på? 

Bild lånad från Dressyrmupparna.se :)
 

Kommentarer
Postat av: Elleonor

Jag rider ju på ridskola och där står alla hästar på halm! :)

2012-07-30 @ 09:50:29
Postat av: Elin

På min ridskola står hästarna på torv eller torvpellets, och det är både billigt och funkar superbra tycker jag :) Även min medryttarponny stod på torv, men på vintern blandade vi ut det med spån så att det inte skulle frysa.

2012-07-30 @ 11:32:23
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0