Bloggdesigner


Många har undrat om jag säljer bloggdesigner och det gör jag :)

* En header
* Informationstext i menyn(om du vill)
* Bloglovinknapp(unik för just din blogg)
* Bilder i menyn om du så vill.
* Kodning
* + eventuella extra detaljer
'
Alltså får du ganska mycket för priset så en bloggdesign endast kostar 40 - 50 kr beroende på om du bara vill ha en enkel eller en mer avanderad.
Är ni bara intresserade av en enkel header kostar det 20kr och då lägger jag ner mycket tid på dom.
'
Är det så nu att du är intresserad är det bara att du skickar iväg ett mejl till [email protected] där du skickar alla bilder och beskrivning till designen.

Obs! Har jag börjat på designen måste du köpa den, dock fixar jag den tills du är 100% nöjd.


Vill du köpa en bloggdesign? Vad väntar du på?!

// Powerponys

Kommentarer
Postat av: NCfoto - FoToBlogg

SVAR; tack ! ;)

2012-06-09 @ 10:30:29
URL: http://ncfoto.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fin design! :)

2012-06-09 @ 10:56:00
URL: http://narbonne.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jättefin blogg! ;)

2012-06-09 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0