Dagen!

Förlåt att uppdateringen varit sämst, men jag har varit upptagen nästan hela dagen. Först på morgonen hjälpte jag till lite hemma, gick ut med vovven och så. Sen vid lunchtid åkte jag vidare till Elin. Det var superkul! :D 
 
 
Nu på kvällen har jag tagit ett dressyrpass på Blixen. Han var lite hård i början, men sedan  flyttade jag ut och in bakdelen samt red mycket åttor och volter så då vart han jättemjuk och fin. Tränade igenom LC:1an fast körde trav istället för galopp då det var lite blött i marken. Det gick kanon. Sen efter det var jag supernöjd så då gav jag mig nöjd som tusan! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Så söt!

2012-06-23 @ 13:22:58
Postat av: Emmy

Så söt!

2012-06-23 @ 13:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0