Den lyckan!

Tänkte att jag skulle ta och skriva ihop ett långt, långt inlägg nu.

Mina ponnysar  dom ger mig en så otroligt stark lycka - kommer jag någon gång ner till stallet och är ledsen eller stressad över något skolarbete så deletar dom exakt allt i mitt huvud. Dom får mig att känna mig så lycklig bara genom att buffa på mig eller vägra lyfta upp sin hov. Bara deras närvaro gör mig sjukt glad. 


Det är nästan bara i hos dom jag känner den känslan, att inte ha nå krav på sig. Den känslan man får är helt magisk. Den går inte att beskriva. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan hästar. Hästar är min livsstil, inte min hobby. Jag pysslar och myser med dom varje dag, 365 dagar om året och i 12 månader. Det är mitt sätt att leva nu förtiden och jag skulle inte kunna leva utan dom.


För mig är dom på ett sätt som vatten, försvinner det, överlever inte vi. Så mycket lyser dom upp mina dagar. Och jag kan inte säga något annat än att JAG ÄLSKAR DOM <3

/Hoppas att ni orkade läsa för jag är ganska kass på att skriva långa inlägg, så om ni vill ha fler så får ni väl kommentera! :)

///Anna

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad gulligt skrivet! :D

2012-06-16 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0