Godmorgon!

Nu har jag äntligen stigit upp. Vaknade klockan 10 idag, måste vara ett av mina rekord.
Då kanske ni förstår att jag inte sover länge alls på mornarna (vanligtvis).

Idag ska jag och min syster rida ut ponnysarna. Blir kanske bom-vägen eller något liknande. Ska vilket fall bli riktigt skoj! Sen ska vi kanske fota dom lite också, men det får vi se. Beror mycket på vädret för det är ju inte det roligaste om det öser ner regn och dessutom kan ju kameran förstöras då.

Ni läsare får ha en toppendag så ska jag försöka uppdatera bra idag! //Anna Kanske sånna bilder? ;)

//Anna

Kommentarer
Postat av: vendela asplund - Zmurfs.blogg.se

sv - tack desamma :D !

2012-06-18 @ 13:17:12
URL: http://zmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0