Hemma från Strömsholm

Nu har jag äntligen landat efter en kanonskoj dag på Strömsholm. Vädret har inte varit en succé men det gick väl med regnjacka, paraply och regnrock. ;)
'
Först på morgonen tittade vi på förklassen(?!?) till ponnyallsvenskan, det är alltid lika kul att titta på alla dunderpigga och galna ponnysar och asgrymma ryttare. Sen efter det gick vi till mässan och shoppade lite. Efter det kikade vi lite på lilla Grand prix-hoppningen för storhästar, sen shoppade vi ännu mer och sen gick vi runt lite bara och shoppade och tittade på dressyren.
'
Sen började det regna enormt mycket när finalen av lag-SM skulle avgöras så alla som satt och tittade på typ sprang till mässan och fick regnkappor som räddade ganska många så att säga. :) Det var lite läskigt att kolla på finalen då det var så halt, men det var inte en enda ponny som gick omkull så det var tur.
'
Nu ska jag fixa bilderna från dagen och även ta bild på det jag köpte och lägga ut på bloggen, alltså kommer ni få lite inlägg ikväll, kram!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också varit på strömsholm :)

2012-06-10 @ 18:38:02
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0