Mysig uteritt

Idag red jag och A ut med pollarna. Vi blev lite blöta av regnet i början, men på slutet var vädret på topp! Nu regnar det igen, och Leo ska snart få komma in från gräshagen :-)



Jag och Anna har väldigt stora planer på bloggen, tsm med en annan underbar person! Det ska bli otroligt roligt att se vart detta bär, väldigt väldigt hjälpsamma personer är det vi snackar om! :-D
Mer kan jag inte avslöja just nu, men ni kommer snart att få veta :-)
En ny bloggdesign är också på G, men jag måste fixa lite sommriga bilder först, men det regnar ju varje gång jag ska rida, så det är inte så lätt x)


// Astrid

Kommentarer
Postat av: Sara

Fattar inte, är À Anna? Står ni i samma stall? :)

2012-06-14 @ 20:13:19
URL: http://ponydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0