Tips!

Måste verkligen ta och tipsa om detta hästglans. Det är otroligt bra och gör svansar och manar superfina, lena och glansiga, iallafall Blixens. Dessutom så blir det mycket lättare att borsta manen och svansen om man sprayar i detta hästglans.
'
Dessutom är det ekologiskt så jag brukar även spraya det på länden om jag ska tävla eller åka och träna så han bli extra fin. Så detta hästglans är verkligen ett tips, har ni inte provat det så borde ni helt klart göra det! :thumbup:
Finns att köpa på det flesta hästbutiker. Jag köpte mitt på Glada Hästen för 159kr ;)
Har ni testat detta någon gång?

//Anna

Kommentarer
Postat av: malin

SV: Tack så mycket. Tyvärr så finns det ingen möjlighet för mig att sponsra till tävling.

2012-06-07 @ 09:47:56
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0