10 saker jag vill göra innan jag dör!

♥ Vara med i typ Wipeout - Eller typ nån annan rolig sån där grej som man ska hoppa på grejer och ramla ner i vatten, how awesome?

♥ Rida in en häst - tänk vad coolt att få rida in en häst precis som man själv vill ha den!

♥ Rejsa barbacka på en åker - med klänning på sommaren och bara njuta, dock känns det som att jag kommer ramla av då... ;)
Få shoppa loss hästprylar - typ få 10.000 att shoppa massor med hästprylar för!
Äga en collie - det skulle vara så mysigt, tänk deras päls att luta sig mot! ♥
Åka till spanska ridskolan - coolt?
Se Moorlands Totilas - kommer troligtvis inte hända, men man kan alltid drömma!
Äta en hel Marabou choklad - nu lär ni tycka jag är konstig, men jag hatar choklad och då skulle det va coolt om jag överlevde att äta en hel chokladkaka!
Få rida en galopphäst - ingen kommentar, bara kul!

♥ Få rida ett ponny-sm eller få rida GP-ponnyn - Det tror jag dom flesta ponnytjejer drömer om, även jag...

Kommentarer
Postat av: Moa!

Vilken fin blogg!

2012-03-22 @ 14:04:29
URL: http://systemfotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0