Åsikter

Måste titta om jag är ensam om att tycka att svängda pannband endast passar på vissa hästar. Ni som äger dessa hästar får absolut inte ta illa upp!
Stora flotta dressyrhästar som är bruna är den enda hästen som klär sig i det tycker jag, som den under.


Däremot om denna jättesöta ponny har ett likadant som hästen ovan har, då skulle det inte alls vara lika fint.
Jag hittade verkligen inte någon annan bild på en ponny med svängt pannband än den nedan. Dock var hela tränset J*vligt fult, men ponnyn var söt :)


Vad tycker ni?

Ha en jättefin Onsdag!
// Astrid

Kommentarer
Postat av: Emma - Hästblogg

håller helt med, vissa hästar passar inte als i svängda pannband!

2012-03-28 @ 13:07:22
URL: http://piledalsideal.blogg.se/
Postat av: Emilia

gillar raka pannband bäst, sen gillar jag inta färgade träns, brunt eller svart ska det va ;)

2012-03-28 @ 13:53:38
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0