Friluftsdag

Idag har vi friluftsdag. Vi ska först gå till skogen och äta mat (och det var INTE min idé).. Sen ska vi ut på uppdrag i byn, som en tävling (det var min idé)! Efter det ska en klasskompis pappa lära oss att dyka i badhuset. Så vi ska få testa såna där tuber att ha på ryggen och andas under vatten, sjukt coolt!
Iallafall så ska det bli asroligt, och jag kommer hem vid halv fyra ungefär, och då ska jag åka iväg till ridhuset och rida, sista riktiga ridpassad innan tävlingen. För imorgon (fredag) ska han vila, och på lördag ska han bara joggas på tävlingsbanan med dressyrstaketet och allt, så han vänjer sig tills på söndag :-)
(Förlåt för bilden, har absolut inga bilder kvar, ska ut och fota mer nu. Den är iaf på min hund Betty i sommras).


Kommentarer
Postat av: Smilla

Hej! Fin blogg. Det skulle vara kul om du ville ställa några this or that i detta inlägget http://smillaelsajohanna.devote.se/blogs/17943468/this-or-that.htm#WriteComment kram :)

2012-03-15 @ 13:43:22
URL: http://smillaelsajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0