Gårdagens hoppträning + dagens uteritt

Igår: Var det hoppträning som gällde. Eftersom jag inte tränade förra veckan hade hon glömt bort min tid lite så fick hoppa med dom lite mindre ponnysarna, men det var kul det med! Vi fick hoppa lite banor och kombinationer. Var inte så många speciella övningar, mest tränade vi på vägarna, men det är bra att träna och nöta på grunderna! :) Vart tyvärr ingen film, men nästa gång blir det nog en film, hoppas jag (?!?)


Idag: Var det uteritt i det finfina vårvädret. Vart mycket konditionsträning, det vill säga mycket galopp. Ökat bortåt och kontrollerad tillbaka. Blixen och jag hade lite blandade åsikter om att köra kontrollerad galopp, han tyckte att ökad korsgalopp var mycket roligare och inte lika jobbigt, knasboll! Jag är i vilket fall supernöjd med honom, nu får jag försöka sticka ut och galoppera såhär en gång i veckan så blir nog magen riktigt fin, jag älskar vår/sommarnär man kan galoppera ute efter skolan utan att det är bäcksvart. Love ♥
Gammal bild på söten, hur söt?!? ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du kolla din mail?? :)

2012-03-15 @ 19:55:50
URL: http://linneaochsindy.blogg.se/
Postat av: NellieB

Sv. I Lindome...nära Göteborg.

2012-03-15 @ 20:46:31
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: Alma

super söt!! ;)

2012-03-16 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0