Halv Bloppis?

Tänkte titta om någon av er läsare skulle vara intresserad av att köpa mitt jättefina Dressyr Classic träns? Jag säljer det då det bara hänger i garderoben. Har använt det vid hoppning 5 gånger, men idag hittade jag ett annat träns som vi fick med när vi köpte Leo, så då tankte jag kolla om det finns intresse för det.
Mitt träns som jag säljer är absolut inte slitet dock är en liten del av nosgrimman är avklippt för att inte en bit ska sticka ut från sidan. (Dålig förklaring)
Skulle det finnas något intresse, kommentera i första hand.

Såhär ser tränset ut:

Kommentarer
Postat av: Emma

svar på kommentar:

Lät bra, kommer att kika in fler gånger kan jag lova!

Tack!, ni har också fin blogg! :))

2012-03-12 @ 14:14:14
URL: http://ponnystamp.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Härlig blogg :)

Är allt bra med dig en sån här fin Måndag?

2012-03-12 @ 15:52:40
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0