Hissar!

Måste verkligen ta och hissa lite saker just nu, sånt som jag tycker ni borde köpa om ni är ute efter den prylen. Skriver en liten text om varje sak också.

Tekna Framskydd

Dessa är mina finskydd, bara för att dom är så himla snygga och bra. Dom går loss för 455 kr och finns att köpa HÄR.

Strasspannband

Eftersom att riktiga swarowskipannband går loss för ungefär 900kr så kan man istället köpa detta lite billigare alternativ. Jag tycker faktiskt att det är riktigt snyggt, visst, swarowskipannbanden är lite snyggare, men dessa är också snygga! Finns HÄR för 199 kr.

Showmaster ridtäcke

Köpte det för inte alls länge sedan, men det är snyggt, stilrent & bra! Har haft ett till innan till lillCliffen och jag ser inget dåligt med dom. Ett tips! Går loss för 299 kr HÄR


Charles owen Wellington

Det är nog världens skönaste hjälm någonsin. Jag kan nästan inte rida utan min. Ser inget dåligt med den, jag köpte min på en rabattdag men jag tror domkostar 2500 kr utan bling 2900 med Bling, finns iallafall HÄR.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0