Precis tagit in min kära lilla ponny

Har precis tagit in Leo ifrån hagen. Nu står han inne och mumsar på sin havre, och ska snart börja på höet. Efter det ska han få vila en stund, sedan blir det ett dressyrpass på ridbanan ca. 100 meter härifrån. Det blir tredje gången Leo är där, spännande då de förra gångerna var för ca. 4 månader sedan.
Nu har jag ingenting alls att göra, glömde att ta med mig läxorna hem och vi har prov på torsdag, typiskt!
Passade på att fota lite i stallet nu, bla. på mina schabrak och kedjan som någon kommenterat om. Men det får ni lite senare, nu får ni en bild på Leo när han tvärstannade i backen mot stallet för att titta på någon som åkte cross i skogen, coolt!


Visst är han söt?!
// Astrid

Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

jag har en frågestund på min blogg, skulle bli sjukt glad om du ställde en fråga (A) :D

2012-03-19 @ 17:01:25
URL: http://tarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0