Träningshelg

Jag har ju som ni vet tränat hela helgen. Igår red jag ensam och det gick riktigt bra. Vi började med att träna på tempo, att jag ska få en perfekt arbetstrav, och en perfekt arbetsgalopp och att jag inte byter tempo hela tiden. Sen gick vi igenom några öppnor, skänkelvikningar och slutor i både trav och galopp. Det gick sådär, i traven "Dör han" mitt i slutan och det går inte riktigt att få fram honom. Men till det hittade Danne en jättebra övning som gjorde det mycket bättre. I galoppslutorna var han skötsam, men har tyckte att det var väldigt jobbigt.
Idag gick det lika bra, kanske bättre. Vi började på samma sätt men la till några skrittpiruetter som gick lysande! På slutet fick han något konstigt energianfall och blev jättepigg, så det blev lite svårt att konntrollera honom, men annars är jag riktigt nöjd!
Det känns jättebra att tävla nästa helg. Mjukstart med Lb:1 och La:1 på söndag! :-)
Mamma filmade när jag red idag, dock går inte filmen att ladda upp, så jag kände min skyldig att springa ut och fota Leo så ni får lite nya bilder iallafall!


Kommentarer
Postat av: kiki

naaaaw

2012-03-11 @ 13:32:23
Postat av: ♥ Malin - foto och design

svar: hehe tack! :D ska fixa bildspel när jag verkligen får tid :) jo det är bara bra, själv då? :)

2012-03-11 @ 16:10:41
URL: http://fotodesign.blogg.se/
Postat av: ♥ Malin - foto och design

svar: visst, bara du inte vill göra byte bara för att ha många följare? :) men lägg till mig, säg vilket nummer du blev, så gör jag detsamma.

2012-03-11 @ 16:16:31
URL: http://fotodesign.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad söt! :D

2012-03-11 @ 17:02:08
URL: http://luleryttarenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0