Dagens ridpass!

River: Red lite lösgörande på honom och försökte hitta hans knappar. Jag provade att rida han som jag rider Blixen men det gick väldigt fail. Han vart typ som en banan då, så då fick jag försöka komma på han lite och sen hittade jag honom. Då gick han som en klocka och gick ner på tygeln bra. Sen avtravningen var magisk, jag har aldrig suttit på en häst som jobbat med ryggen så mycket, det var verkligen en WOW känsla! Så jag är supernöjd med lille tönten ;)
'
Blixen: Så till min lille ögonsten. I början kändes det som att han var på lite mupphumör, grundläget på huvudet var typ i skyn. Så då fick jag ställa mycket, rida mycket åttor, skänkelvikningar och liknande. Då lossnade han. Han vart helt amazing, trampade på bra och var verkligen sjukt fin. Sen galopperade jag igång på volt i arbetsgalopp. Sedan efter det samlade jag upp honom,  han har aldrig varit så fin, jag kunde typ göra galopppiruetter och så fick jag till två galopp-ombyten. Shit vad fin han är, världens bästa kille! :D
Del 2 av bildbomben kommer i eftermiddag, håll utkik!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0