Diss!

Måste ta och dissa dessa schabraks passform. Jag älskar utseendet men dom ligger inte alls bra under Blixens sadel. Jag har ett orangt som jag köpte förra året på Stromsholm till River. Och det får förbli Rivers, för det ligger kanon under hans sadel, dessutom är det inbroderat "High welsh River", men det gör inte så mycket för jag rider ändå bara hemma med det på Blixen då det ligger piss.
'
Schabraket kommer vilket fall från BR och kvaliten är en HISS men passformen en DISS(dock beror det självklart mycket på vilken sadel man har.)
'
Ändå funderar jag på att köpa ett i rosa i år på Strömsholm då inte priset är så högt, 300kr.
//Anna

Kommentarer
Postat av: Linnéa Mylläri

Jag förstår vad du menar, har också ett sånt där men i brunt och det ligger jättekonstigt på min ponny vilket är synd eftersom att dem är så fina :(

2012-05-29 @ 14:55:00
URL: http://jumpoffbig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0