Enormt omotiverad

Ska ju som sagt iväg till Injön och tävla imorgon vilket känns urkasst... Det går otroligt dåligt på träningen, men ändå kan jag inte svika mitt lag då vi är på minimumgränsen på antal deltagare / lag i ponnyallsvenskan redan..
Det känns verkligen skitdåligt att åka dig igen, det går ju mycket sämre på tävling än hemma, och om det redan går dåligt hemma borde det väl inte gå så bra på tävlingen heller.. ?
'
Jag vet att jag låter väldigt negativ nu, men det är precis hur jag känner nu. Jag vet att det helt plötsligt kan gå asbra på tävlingen nu, vi har ju en ny metod. Men iallafall, det är lixom 1% chans att det går bättre.
'
Och för att göra saken mycket bättre så är det en otroligt låg domare som dömer imorgon, så jag kommer absolut inte att kunna rida ihop 60% ens, som det känns nu.. :-(


Vad ska jag göra?

// Astrid

Kommentarer
Postat av: Ebba

ASTRID!



Jag är klar med designen nu, hann inte svara på smset du skickade för ett tag sen (pengarna tog slut).

Men du får säga vad du tycker om den! :)

2012-05-04 @ 15:41:47
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0