I'm still living!

Förlåt för att jag har uppdaterat er dåligt denna vecka men jag har haft mycket att tänka på. Men nu är det helg vilket betyder kanon uppdatering! :D
'
Helgen kommer tillbringas i stallet för det mesta, sen ska även min syster tävla så blir väl att fota henne(antagligen). Sen ska jag försöka hinna med lite plugg och lite annat skoj, men först och främst hästen, hih! ;)
'
Sen anmälde jag mig till en tävling igår också. Den 20 maj blir det lokal tävling i Arboga. Då tävlar jag LD - LC, jag är sjukt taggad och det ska bli superkul att tävla mot andra. Dock är inte målet att placera sig, målet är att få en bra känsla och ha kul! Det är det allra viktigaste ju!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0