Kvällsupdate!

Hallojsan bloggisen! Jag har lagt bloggen lite på sidan idag, har haft fullt upp i princip hela dagen vilket betyder att jag inte har kunnat uppdatera er så bra.
'
Imorse tog jag och syster en galopputeritt som jag tror jag skrev om, sen efter det var det bara att duscha, den åkte jag och mami till stan och sen vidare till Glada Hästen. På stan köpte jag en t-shirt och på Glada Häsen köpte vi spån och så köpte jag ett pälsglans, får hoppas att det är bra! :)
Sen efter det fick jag stressa lite hem och byta om och fixa mej, sen åkte jag till Sofia för hon hade tjejkväll, det var superkul! :) Och nu sitter jag här lagom trött och ska snart gå och sova.
'
Imorgon blir det en lugnare dag, hoppas jag iallafall. Ska rida igenom Blixen och så ska jag knoppa honom, packa, fixa iordning allt inför tävlingen så det ska bli skojjigt.
Hoppas ni hängde med i svängarna, Kram!
//Anna :*

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vill du ta chansen att vinna en grimma go for gold frånmhöös värd 59 kr??



Läs mermpå bloggadressnz:)

2012-05-19 @ 09:38:58
URL: http://ponyflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0