Pirrigt

Idag ska ju jag och Leo hopptävla! Shit, hur kunde jag ge mig in i detta?! Jo, våran ridklubb håller på att läggas ner, och idag ska det vara öppet hus, så kummungubbarna får se att det är lite rörelse där, därför tänkte jag vara med :-)
Men om Leo går jättedåligt på framhoppningen tänker vi strunta i det, det är ju bara för skojjs skull! (-:

'

Fick en läsarfråga om Leo är D-ponny eller stor häst, och han är en D-ponny :-)
Lite lustigt att när vi köpte Leo var han 1.40cm, alltså för 2år sedan. Nu är han precis slutmätt, och nu är han 1.46,5 :-) Haha!


// Astrid

Kommentarer
Postat av: Alma

Lycka till!! :)

2012-05-16 @ 17:43:44
Postat av: Sofia

Hej, får en känsla av att Leo kan galopp pirueter, kan han det? :)

Super fin blogg, Kram!

2012-05-17 @ 18:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0